Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 9 stycznia 2014

Dziękuję .3

HEJ WAM! Było tyle laby więc mam też coś dla Was! 

OTÓŻ POBILIŚMY 
( czyli ja przy Waszej pomocy ) 7 TYSIĘCY!!!!!
To się nazywa nowy rok "z pompą" :P 

Może to ciut za szybko (ale że Was tak "kocham") zdradzę wam że jeśli zdrowie,czas i finanse mi pozwolą to MOŻE zrobię spotkanie dla fanów ^^^^ 
Co Wy na to? 



W ogóle przy ogromnym sprzątaniu przed świętami 
wypadło mi to... 
Stare bądź co bądź i dawno powinno być w szufladzie priv ale że dla Was... :P 

W twoich dłoniach ukrywać  się
i wpatrywać się w twój śmiech
Odkrywać Ciebie z każdym dniem
Tego od dziś właśnie chce

To mój cel to mój świat
O Tobie myśleć każdego dnia
By uniknąć smutku łez
By szarego świata wywalczyć kres


YEEYY Dziękuję jeszcze raz w imieniu moim i mojej Ekipy <3333333 Jesteście wspaniali 

Reakcja mojej ekipy była bardzo podobna np:

Ja:
HEJ :)
czaisz jakie z Nas fejmy ?

I.
Nie

ja
Mamy już 7 tys wyświetleń na blogu

I.
Super!!! :)  

ja
Dziękuję Ci za wszystko a Ty o tym wiesz...
napisać dla Ciebie mogę kolejny piękny wiersz
lecz nic nie odda tego jak pomogłaś mi 
chciałbym teraz Ciebie przytulić  -
 ze szczęścia lecą mi łzy

I.
Gratulacje powodzenia oby tak dalej .!

ja
Tylko z Tb, Dziękuję <333

I.

Ciesze się następny rok przyniesie kolejne 6768877 tys wyświetleń :P 

2 komentarze:

  1. Oby tak dalej! Pięknie piszesz! Bardzo mi się tu podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wiersz - jeszcze piękniejszy od poprzednich -wyraża prawdziwość odczuwanych uczuć .Stronka bardzo mi się podoba na pewno nie raz tu wejdę:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!