Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 24 grudnia 2013

Dla Was świątecznie


"Na święta wszyscy są weseli
radują się ludzie, radują anieli"
W ten czas świąteczny-magiczny-rodzinny
gdy prezent dostaniesz
wielki lub praktyczny

Zatrzymaj się na chwilkę i rozejrzyj wokół siebie:

jak wielu ludzi jest obok Ciebie
na ziemi czy już niestety w Niebie...
daj im coś od siebie, daj im coś od serca
życz im co najlepsze
zdrowia kasy czy chociażby szczęścia!
a dla siebie wybierz cele 
i zrób postanowienia
byś w następna wigilię
ze zmarnowanym rokiem 
nie miał do czynienia

A ja w ten czas świąteczny-rodzinny
życzę Wam : 

żeby nowy rok to nie była żadna strata 
  • -milszej siostry czy brata
  • -dużo prezentów szczęścia dużo kasy
  • -byście nie przybrali za dużo masy
  • dla Was dziewczyny na diecie: 
  • żeby poszło w... wiecie  :P
  • -dla tych co jadą/wyjeżdżają gdzieś pogody i szybkiej trasy
  • - I dużo dużo dużo miłości!!!!

1 komentarz:

  1. Dokładnie tak jak piszesz - musimy celebrować wspólnie spędzone chwile z bliskimi bo są one niepowtarzalne. Nie wiem jak się ustosunkować do Twojego wiersza - nie wyróżnia się niczym szczególnym pod względem stylistycznym i językowym, rymy występuję i to głównie ona nadają dźwięczności dla Twojego utworu. Niemniej jednak niesie on sam w sobie szlachetne przesłanie...
    Trafiłam tu przypadkiem i pozwolisz, że zerknę na resztę twojej twórczości. Ja od siebie mogę powiedzieć, że pojawił się u mnie post, który dotyczy polskości i zależy mi na każdej opinii w tym temacie toteż mam nadzieje, że jeśli znajdziesz chwilę wolnego czasu to zerkniesz. Zależy mi na tym.
    kindofeveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!