Łączna liczba wyświetleń

środa, 11 grudnia 2013

Hej Wam po tak długiej przerwie..

HEJ Wam  Drodzy Czytelnicy :) 


Po tak długiej przerwie należałoby się czymś pochwalić :P 
Może nie będą to same dzieła tylko eventy ale tak jakoś wyszło, że to co napisałem jest głęboko schowane w mojej szufladzie priv.. 

Otóż mówiłem że będę w grudniu śpiewać no nie?
I śpiewałem ale nie sam :) 
Dziesiątego grudnia gdzie odbyło się wręczenie dyplomów prezesa rady ministrów najlepszym z najlepszych w województwie wraz z uczniami i absolwentami mojej szkoły śpiewaliśmy
" W stronę słońca " i "Trzeba mi wielkiej wody "
Gratuluję stypendystą a zwłaszcza Nicoli :) 

Drugim ciekawym wydarzeniem aczkolwiek dopiero jutrzejszym jest to, że będę reprezentował moją szkołę wraz z Moniką w Młodzieżowej Radzie Miasta :) 

Fotorelacja już  wkrótce :) 
Ps: myślę że przed końcem roku zdążę coś dla Was napisać.
Miłego wieczorku Kochani Czytelnicy <3 :P 

2 komentarze:

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!