Łączna liczba wyświetleń

środa, 18 grudnia 2013

Fotorelacja + mała prośba o pomoc

Jak obiecałem dla Was fotorelacja 
Ale Najpierw małe ogłoszenie...

Otóż mój dobry znajomy założył bloga chcę bardzo mu pomóc bo tematyka jest dosyć fajna i "na topie" to jak Czytelnicy: "POMOŻECIE? "


http://zombie-apokalispa.blogspot.com




Od lewej przed flagą: wiceprzewodnicząca, była przewodnicząca, nowy przewodniczący, sekretarz rady miasta oraz jedno puste miejsce....
Jak myślicie czemu ? Mała podpowiedź: wybrali 2 wiceprzewodniczących wszyscy radni obecni byli na sali a ja robiłem zdjęcie.... Co to może oznaczać ??? Piszcie w komentarzu :P  

2 komentarze:

  1. Dzieki stary. Twoja pomoc jest nie oceniona.
    zombie-apokalispa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej zostałeś wice??? No to gratki <333 obyś coś zrobił dla Nas <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!