Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 22 grudnia 2016

TAK dla Książki NIE dla Zwierzaka

Już , już ! Spokojnie...
Tłumaczę o co chodzi... 
Mamy czas prezentów ! 

*z pozdrowieniami dla mojej wychowawczyni której podarowałem dziś... anyway xde co się bd chwalić 

Osobiście jestem człowiekiem który preferuje jako podarunek :
- rzeczy praktyczne 
- rzeczy przydatne
- tzw hand made ( a najlepiej self hand made! ) 
- unikaty takie , jak  np: podarowany  mi... 
"CYTATNIK " 
ps: uważnie czytajcie  :D  
Czyli...
Własnoręcznie zrobiony zeszyt z cytatami dla mnie od tej osoby i z zostawionymi pustymi stronami bym dopisał swoje!
- no i kasę ale nie te miliony zielonych $$$$$$
ale np karty podarunkowe 
(jeśli już do ręki to nie tak bezczelnie ale z kartką , jakąś słodkością , cokolwiek -błagam! )  

Unikam obdarowywania ludzi rzeczami typu kosmetyki , ubrania  a także "suodkie / śmieszkowate  " ale nie potrzebne a nawet kłopotliwe a już w szczególności tych z kategorii nieprzyzwoite...  


 TAK DLA KSIĄŻKI ! 

Nie muszę tu tłumaczyć czemu , prawda ? 

Oraz...

STANOWCZE NIE DLA... 

Uświadomić Was może ten o to film...

Można i tak :)
"Na święta nie planujemy podarków" - mówi w rozmowie z "SHOW" Beata Tadla"
Nie lubię ani dostawać, ani dawać prezentów. Jeśli czegoś potrzebuję, to po prostu to kupuję. A tego, czego najbardziej pragnę, czyli miłości i bliskości, kupić się nie da. Tym obdarowujemy się na co dzień sami".

żródła :
http://www.cytatywbutelce.pl/s/warto%C5%9B%C4%87-ofiarowanego-prezentu-zale%C5%BCy-od-mi%C5%82o%C5%9B-jak%C4%85-w-niego-wk%C5%82adamy-dlatego-ludzie-kt%C3%B3rzy-nie-potrafi%C4%85-dawa%C4%87-i-przyjmowa%C4%87-mi%C5%82o%C5%9B-chocia%C5%BC-38216/
jak zwykle grafika google
https://www.google.pl/search?q=jak+nie+dawa%C4%87+prezent%C3%B3w&espv=2&biw=1280&bih=894&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjC9tXM24PRAhVC3CwKHRoEBZwQ_AUIBigB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!