Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 19 grudnia 2016

Bóg Liczy na Ciebie !

Na wstępie dziękuję : 
( Ekipie - Roksanie Marcie Karolinie Werce i Piotrkowi ) 
a także Katarzynie i Angelice :)
Wszystkim za wspaniałe towarzystwo , Kasi za udzielenie mi w Krakowie
noclegu a Angelice za zdjęcia i filmy :)

Było... WSPANIALE !
Przesłanie tego koncertu nadal mnie porusza ! 
Był tam moment na... Chalenge ! 
Ale nie , nie ten z kubłem lodu ani manekinem albo jakiś dziwniejszy a...
Chalenge modlitewny ! 

Zacznijmy jednak od początku...

Koncert był fajnie 
zorganizowany! 
Już podczas samej drogi miałem wiele przygód! 
"kradzież" moich nowo co kupionych książek , kłótnia o imię gołębia , opóźniony pociąg , nowy towarzysz podróży , bieg na tramwaj czy zamieszanie przy wejściu i wiele innych śmiesznych i ciekawych sytuacji ;) 

A potem...
WOW ! 
Koncert pierwsza klasa! 
Na stojąco cały czas - ale co tam! 
Chalenge polegał na tym że mamy nagrać jak się modlimy zdrowaśkę i kogoś nominować :)
Edit: Oczywiście w intencji tego co się dzieje min. w Aleppo  
No to ja mianuję Was drodzy Czytelnicy a całą relację znajdziecie tu : 
KONCERT "BÓG LICZY NA CIEBIE" - CAŁOŚĆ! Światowe Dni Młodzieży Kraków 2016 / World Youth Day #krakow2016 










Pamiętajcie o tym przesłaniu :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!