Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 13 czerwca 2016

ŚDM OPOLE / BOTA FE DODAJ WIARY - TAKA AKCJA !

Dzień  dobry drodzy Czytelnicy ! 
Dziś pracuję na nocną zmianę więc popołudniami mam wolne. 
Dużo z Was obecnie jest w szkole , na studiach czy w pracy ale jak będziecie spać ja będę pracować xD 

Jak sam tytuł wskazuje mam dla Was interesujące zaproszenia! 

Jest akcja - robimy flash mob, czyli błyskawiczny tłum. Spotykamy się w środę 15 czerwca na dworcu głównym PKP w Opolu. 
Startujemy o godz. 15.30. 

Udostępniajcie i przybywajcie!

Czym dla mnie jest WOLONTARIAT ??? 
Znając mnie oraz czytając mojego bloga , już znacie odpowiedź na to pytanie dla nowych czytelników piszę w krótkich słowach : jest to dla mnie dar od serca za który otrzymujemy stokrotnie więcej ! 
Zachęcam do przeczytania wywiadu na ten temat
i do tego by... POMAGAĆ :  

Wolontariusze będą potrzebni podczas Światowych Dni Młodzieży w dwa lipcowe dni, gdy do miasta przyjedzie kilka tysięcy gości. Chętni mogą się zgłaszać na www.botafe.pl lub u  Radzimir Burzyński z Centrum Światowych Dni Młodzieży w Opolu.


dlaczego warto być wolontariuszem - wywiad

Tym cytatem Was żegnam : 
Największą satysfakcję odczuwamy właśnie wtedy, gdy dajemy innym coś z siebie, gdy za cel stawiamy sobie poprawienie warunków życia innych ludzi, gdy przyłączamy się do jakiejś większej sprawy i staramy się wywrzeć pozytywny wpływ na otaczający świat.j
Nick Vujicic – Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!