Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 30 czerwca 2016

Intensywne Wakacje!

W sumie to już wieczór zatem... 
Dobry wieczór drodzy Czytelnicy ! 
Ekipa jest na wakacjach.
(tych normalnych że się tak wyrażę )  
Stąd też mało jest postów... 
Jak na razie co się zmieni za nie długo😆😃😄📝💬💭📋✏✂📎📌📍💻

Ja z kolei hm... zresztą zobaczcie sami! 

Nastroje przed meczem bardzo budujące.  Wszystie media tylko o tym i jak zwykle o polityce więc i ja dziele się z Wami filmikiem o pazdan man - przeróbka anime choć nie jest to związane z tym tematem.😈😂
Do boju Polacy ;⚠🆙🔝⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽🐌⚽⚽⚽⚽

https://vimeo.com pazdan anime

Wracając  już do tematu..
Moje wakacje jako absolwent jak pisałem poniżej do 2 lipca spędzam w pracy i w domu. 

Wy za to , Czytelnicy , możecie spędzić je intensywnie czyli nie marnując czasu aż do ostatniego tygodnia sierpnia gdzie każdy ma tak : " o nieeee - za tydzień szkołaaa...;(😕 "

Powyżej będę Wam jak zwykle mniej czy bardziej na bieżąco podsuwał pomysły na aktywne , fajne , ciekawe spędzanie czasu. 

Pracujących pozdrawiam ! 
Zwłaszcza tych na nocke - wiem jak to jest na całą hale krzyczeć goool bo w słuchawkach komentator radiowy nam to przez słuchawki oznajmił..😂







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!