Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 30 grudnia 2014

Noworoczne życzenia :) ( już teraz ?! xD )

Hej Wam Drodzy Czytelnicy :) 

Jak wiecie jestem na Prologu plus o którym pisałem nieco niżej :) 

Moje świąteczna przerwa wydłużyła się nie tylko z powodu samego odpoczynku a też nauki i kurowania się gdyż byłem przeziębiony :C 

Więc dlatego składam Wam już teraz tak z rana życzonka : 

Strasznie szybko minął ten 2014 rok. Przynajmniej mi. Dużo się wydarzyło. Myślę też, że podczas tych minionych dwunastu miesięcy rozwinąłem się w tym, co robię, za co również Wam dziękuję.


Każde wejście, czy polubienie fanpage'a 

było, jest i będzie wielką motywacją 
dla mnie. Każdy komentarz i dobre słowo podbudowywały i będą mnie podbudowywać. Dziękuję też wszystkim osobom, które nawiązały ze mną współpracę min. Szymon Mic, MRM, MCOP w Opolu,Panu Piotrowi Dobrowolskiemu wgl całe Botafe i innym za wsparcie Oraz Opolskiej Blogosferze Kulinarnej i Panu Tomaszowi Gaborowi za wspaniały czas przy Opole is also Happy :) 

Podziękowania już były, czas więc na 
życzenia. Zarówno Wam, jak i sobie 
życzę, żebyśmy ten nadchodzący 2015 
mogli za rok zaliczyć to tych lepszych. 
Może nie będzie w nim 365 pięknych 
dni, bo tak się po prostu nie da :P , 
ale niech ich ilość przeważa nad ilością 
tych smutniejszych. 
Życzę Wam uśmiechu,bo pozytywne podejście potrafi zmienić wszystko. 
Życzę Wam takeże siły, byście przetrwali każdy gorszy dzień i mogli spełniać swoje cele i marzenia.Szczypty szaleństwa i imprezowania...
Na koniec życzę Wam MIŁOŚCI oraz 
żebyście podejmowali zawsze trafne 
decyzje i by za rok można było 
powiedzieć: "nooo kurde fajnie było!!!" 

Szczęśliwego Nowego Roku!









“Tomorrow, is the first blank page of a 365 page book. Write a good one.”
― Brad Paisley

by www.cytaty.info.pl :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!