Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 października 2014

Październikowe przeprosiny!!!

Hejo Wam Drodzy Czytelnicy!

Wiem jestem okropny bo już ponad 2 tygodnie nie pisałem....:CCC

Od czego więc by tu zacząć ? 
Od przeprosin i wytłumaczenia czemu tyle mnie nie było...CCC

Na  pewno także od tego żeby wyjaśnić Facebookową aktywność :) 


Prolog 2.1 
Byłem tam i było cudownie! Szkoła nowej Ewangelizacji z Opola to jednak modlitewno- bibliojno-skupieniowe rekolekcje prowadzi mistrzowsko! 
*Na fb kilka zdj mamy... *
Mam teraz z tym związanych kilka planów najbliższą "akcję" planuję na 11 w Brożcu dedykowaną specjalnie dla pewnej Oli :) 

po 2 prawo jazdy...
Tak się składa że to nie jest takie proste jak mi się wydawało...Nie będę robił tutaj reklamy ale mogę zarekomendować szkołę D-H bo wiem czego Ona mnie do tej pory nauczyła...


Dochodzi do tego jeszcze szkoła i obowiązki :C

*wrzucę je jak tylko znajdę kapek czasu*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!