Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 października 2014

Kulturalnie :)

Witam Was po raz drugi (już w słoneczną) niedzielę!

*Najczęściej to biorę udział jako wolontariusz czy pośredni organizator-po prostu czynnie w różnych wydarzeniach...*

Jednak w czwartek mogłem się delektować mistrzowskim popisem Adama Makowicza i Państwowej szkoły muzycznej I i II stopnia z Opola a znalazłem się tam na zaproszenie mojej kumpeli która właśnie do powyższej szkoły uczęszcza :) 

Polecam Wam takie odstresowanie się!
Zasłuchanie w piękno muzyki naprawdę przenosi  w inny wymiar!

Post dedykuję mojej Najlepszej na świecie kumpeli i z podziękowaniem za zdjęcia i uprzejmość Panu Markowi Guzikowi





*jak to ja nazwany przez kogoś kiedyś dawno " wieczne LSD" xD*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!