Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 lipca 2013

Projekt X!!! Muzyka w mym sercu!

HEJ Wam Drodzy Czytelnicy!

Musiałem trochę odpocząć a także "odpracować" ten wyjazd na Projekt X

Wiem! Już ktoś mi pisał żebym dał zdjęcia ale także jednej osobie nie umknęło że krótko po 20 gdzie jeszcze nikogo nie było na parkiecie coś pisałem :) 

Z dedykacja dla Kamila bo na jego urodzinach to napisałem i mega melanżowałem :P 
Z pozdrowieniami także dla Dj tam grających,ludzi z którymi się bawiłem min Michała Drożdża,wielu dziewczyn oraz Kai i Magdzie które pomogły mi na stacji Opole główne :) a także dla Dj LAMPARDA i B-locco który wygra mistrzostwa Polski!!!! 



Piosenkowe love : part 2

wiat mój prosty a zarazem złożony"...
Ważną w nim rolę odgrywa muzyka
Gdy ja tworzysz pamiętaj żeby serce w Nią włożyć...
Muzykę Kocham,muzyką żyję
Bez niej dnia pewnie nie przeżyję!





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!