Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 18 lipca 2013

Dobry wieczór!

Witam Was  Drodzy czytelnicy tak z wieczorka ale to nie późna pora gdyż są WAKACJE :)))) 

Jak tam? Co u Was? Wypoczywacie? Smażing i plażing? A może praca wakacyjna?
Ja praca głównie i znajomi...

Ale nie myślcie sobie że o Was zapomniałem :P !!!

Po wielkich negocjacjach z moją Ekipą wyszło na to że spotkanie odbędzie się w sierpniu a jak nie to trzeba będzie przełożyć je na wrzesień... Tak to już jest.. Wy jesteście ważni ale "rodzina jest najważniejsza" zwłaszcza w dzisiejszych czasach gdy czytamy o złych wieściach na łamach "Polonii Christiany.." bo wyjeżdżam za kilka dni a mam wrócić koło 17-18 sierpnia a z kolei 19 jest albo :
-Pielgrzymka
-Wyjazd nad morze rowerami 
-Praca dobrze płatna 

Jedno i drugie i trzecie jest propozycją bardzo kuszącą... no ale anyway jak to mówi moja Mama "wyjdzie w praniu":P

Ale mam dla Was niespodziankę a właściwie to dwie :)

Jedna na dzis wieczór a na drugą muszę popracować i myślę że uda mi sie przed samym wyjazdem skończyć...
Ale już dość tekstu na dziś, do rzeczy!

Oto link do filmiku na który wszyscy czekali
" W opolu wszystko gra"

W Opolu wszystko gra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!