Łączna liczba wyświetleń

piątek, 8 września 2017

Hey, I'm back - coming soon...

Witajcie droczy Czytelnicy po tak długiej przerwie ! 

Wiem wiem, sporo mnie nie było... 

Sam czekałem na tego posta... 

Przyciskało mnie jak do muru uczucie ze musisz, że to już czas, że każdy dzień mija, że to wydarzenie, że film, że książka, że tyle tekstów leży w szufladzie, żeby napisać coś o 
nowej znAjomości  że to i to i to.... 

Czułem jakbym miał dedline czy pracował w jakimś korpo gdzie ułamek sekundy i konkurencja wyprzedzi Nas i pociągnie do siebie klientów... 

To straszne uczucie - wierzcie mi ! 

Przecież to moja pasja robię to już 5 lat lepiej gorzej mniej bardziej...

Czy to grzecznie odejść bez pożegnania ? 
Po prostu dać blogu umrzeć tzw śmiercią naturalną ?  
Szargają mnie myśli... W


ALE ŻE ODEJŚĆ ?! 
NIC NIE PISAĆ ?! 
A CO Z PRYWATNYM BLOGIEM ?! 

SPOKOJNIE - WRÓCE NIEDŁUGO;)


Bibliografia  grafika googla wyszukiwarka : terminator i will , uczucia , uczucie szaleństwa 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!