Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 13 lutego 2017

Walentynki 2017

Dobry wieczór :) 
Tak , tak ... 
Już wiecie o czym będzie post ! 
 Zacznę czymś  dla tych którzy na samą myśl robią grymas na Twarzy ! 

okey już xDe - wracamy do tematu 

Święto zakochanych występuje pod różnymi nazwami. U Szwedów jest to „Alla hjartans dag”, czyli „Święto Wszystkich Serc”.  
Piszę o tym by zachęcić Was do... oddania krwi :) 



Będę musieć się zachować jak typowy gangster taki powiedzmy sobie... Borys!
a także z ręką na sercu przyznać że nie zdradzę Wam jakie mam plany na jutro...

Tym bardziej będzie MOJĄ SŁODKĄ tajemnicą komu dedykuję to :

<3 :* 

Chce iść na randkę z Tobą ! 
Gwiazdy weźmiemy z sobą!
Księżyc nam będzie drogą 
aż po świt ! 

<3 :* 

Moje serce szybciej bije...
Czuję wreszcie że żyję ! 
To dzięki Tobie mam taki stan !
Kawałek serca za to Ci dam...

<3 :* 


Czuję jeszcze Jej pocałunek
W głowie mej Jej wizerunek
Jej zapach nadal na mojej koszuli
Kto jak nie ona tak mnie przytuli 

<3 :*

Bardzo polecam też :


oraz 

Modlitwa do św. Walentego


Święty Walenty, opiekunie tych, którzy się kochają, Ty, który z narażeniem życia urzeczywistniłeś i głosiłeś ewangeliczne przesłanie pokoju, Ty, który - dzięki męczeństwu przyjętemu z miłości -zwyciężyłeś wszystkie siły obojętności, nienawiści i śmierci, wysłuchaj naszą modlitwę: W obliczu rozdarć i podziałów w świecie daj nam zawsze kochać miłością pozbawioną egoizmu, abyśmy byli pośród ludzi wiernymi świadkami miłości Boga. Niech ożywiają nas miłość i zaufanie, które pozwolą nam przezwyciężać życiowe przeszkody. Prosimy Cię, wstawiaj się za nami do Boga, który jest źródłem wszelkiej miłości i wszelkiego piękna, i który żyje i króluje na wieki wieków. Amen.

(modlitwa pochodzi ze strony internetowej francuskiej miejscowości Saint-Valentin)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!