Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 stycznia 2017

#nowyroknowyja - zaproszenia :)

Witajcie drodzy Czytelnicy :) 

Chyba od zawsze popularne jest to stwierdzenie: 

" w nowym roku będzie lepiej/inaczej/więcej... "

(Czasem jednak po prostu chcemy do czegoś wrócić - patrz filmik ;P

Sam mam wiele planów , marzeń , chęci , motywacji ... 

Ale nie o tym dziś :) 

Mam dla Was Fajne zaproszenia :) 
Z nowym rokiem przeważnie są nowe nabory czy zapisy...
#nowyroknowyja 

Powiedziałem o tym mojej Pani fryzjerce którą z tego miejsca pozdrawiam. 
Stwierdziła że faktycznie ponieważ od początku stycznia ciągle robi metamorfozy... 

Wybrałem dla Was różne zaproszenia jedno na jutro a reszta rozciągnięta w terminach zgłoszeniowych...

Zacznijmy od tego co mnie zainspirowało a które odbędzie się już jutro : 


Ps: kliknij po więcej info ;) 

Empik school Opole - bezpłatne warsztaty temat to postanowienia noworoczne :) 


Zgłoś się do przeglądu Amatorskich Zespołów Studenckich Rock-Time 2017.

Opolski Teatr im. Kochanowskiego czeka na opowieści o Opolu, ciekawe wspomnienia i anegdoty. Mogą one stać się bazą scenariusza spektaklu, przygotowywanego w ramach obchodów jubileuszu 800-lecia miasta.

A na koniec... 
podzielę się tym że w pracy mam koty może nie takie ale no ;)
z strony : 
https://www.facebook.com/KotDnia/?fref=ts








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!