Łączna liczba wyświetleń

środa, 25 listopada 2015

Prolog 5.7 Bota fe Opole relacja cz.2

Dzień(brrr)dobry droczy Czytelnicy :) 

Relacji część druga z prologu 5,7...
Nie da się opisać wszystkiego - trzeba było tam po prostu być! 

Jak mówiłem towarzyszyło nam na przerwie piękne granie...
Pozdrowionka dla Grających za to ze grali moje ulubione "hity" :) 

Sama nazwa Prologu nie jest przypadkowa. Cyfry 5,7 oznaczają rozdział i werset z Ewangelii według św. Mateusza, czyli słowa, które są tematem ŚDM „Błogosławieni miłosierni, albowiem oni miłosierdzia dostąpią".
Do tych słów, nawiązywał też ks. Janusz Sobiś, wikariusz ze Strzelec Opolskich, który wygłosił konferencję.
W kolejnym etapie Prologu młodzi skupili się na orędziu papieża Franciszka, w którym zachęcał on do uczynków miłosierdzia względem duszy i ciała.


Ale wracając. 

W drugiej części pracy w grupach ci, którzy już wiedzą, czym są Światowe Dni Młodzieży,
(min ja xD^^) dzieliłem się swoją wiedzą z tymi, którzy dopiero wchodzą w temat - dla ludzi z grupy 14 i dołączonej przeze mnie grupy 16 gorące pozdrowienia - dziękuję za wspaniale spędzony czas :)    

Rozrywkową częścią programu był nie tylko czas wolny, SPOTKANIE I KAKAO:)
{dzięki Aleksandra że dałaś się zaprosić ;) 
 bo warunkiem wydania kakao było to że... musiałeś przyjść z kimś = spotkanie ^^ }
oraz pyszna kolacja ale też quiz wiedzy o Światowych Dniach Młodzieży, gdzie nowi wolontariusze zmierzyli się z pytaniami przygotowanymi przez "weteranów" xD 
Piszę tak bo niektóre pytania mi także sprawiły trudność min to o rozpoznanie języka tłumaczenia hymnu śdm... :)





  
Niestety była tez smutna strona.
-Jestem bardzo poruszony tym, co wydarzyło się we Francji, nie możemy tego nie kojarzyć z naszymi znajomymi z Francji, którzy do nas przyjadą. Bardzo mnie cieszy to, że mogliśmy coś przekazać, że mogliśmy się pomodlić, że mogliśmy odpowiedzieć na to, co się wydarzyło, bo mam wrażenie, że ta odpowiedz jest cenna- mówił ze smutkiem ks. Łukasz Knieć,  diecezjalny duszpasterz młodzieży i koordynator ŚDM, który również przed Eucharystią zachęcał młodzież do modlitwy w intencji ofiar zamachów. Do modlitwy o pokój.
Łączymy się z młodzieżą Francuską... Mt 5,7
to pokazują wszyscy na zdjęciu. 

Towarzyszyliśmy też klerykom WSD na nieszporach.
Przez całe spotkanie, które zakończyło się Wieczorem uwielbienia towarzyszył nam bardzo lubiany przeze mnie zespół, Piaty wyraz, który piękną grą , bardzo wszystkich nas radował , zachwycał i skupiał do modlitwy a także by radośnie uwielbiać Pana!
Niżej zamieszczam film by to potwierdzić:) 
I przesyłam dla nich gorące pozdrowionka :)
https://www.facebook.com/Piaty Wyraz

Bibliografia: Galeria zdjęć botafe.pl
fb.com/olesno.na.sdm
własne 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!