Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Odkryj Opole - teledysk promujący miasto #2

Dobry wieczór Drodzy Czytelnicy :) 
Jak wiecie pod koniec maja nie mogło mnie zabraknąć w wydarzeniu na które i Was gorąco zapraszałem czyli na drugim już teledysku promującym (także i moje) miasto Opole.

Cóż mogę Wam powiedzieć....
ZABAWA BYŁA PRZEDNIA! 
Dziękuję WSZYSTKIM którzy w tym dniu razem ze mną spędzili miłe popołudnie! 

Zaczęło się audycją terenową "Radia Opole"
Rozmowa była na temat obecnego teledysku jak i teledysku OPOLE IS ALSO HAPPY

Potem mogłem zaprezentować swój "pomysł artystyczny" do obecnego teledysku...

Premiera niebawem - czekajcie na info na moim fanpejdzu - link z prawej strony :) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!