Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 20 listopada 2014

Słabość do jesieni mam...

Witam Was Droczy Czytelnicy po z leksza dłuższej nieobecności :) 

Wybaczcie mi...
Zdałem oba wewnętrzne egzaminy na prawo jazdy a w poście niżej znajdziecie też drugą przyczynę mojej nieobecności... 
Jednak nie próżnowałem a o to i efekty. 
Myślę że się Wam spodoba! 
Dzięki za wyświetlenia, dzięki za pisanie żebym uzupełnił bloga, dzięki że jesteście! 
Pamiętajcie na bieżąco zaglądajcie: facebook.com/kowalskitworzy
  - tam gdzie jestem i coś się dzieje w Opolu-:) 

Z dedykacją dla Alex za pomoc a także dla Oli , Pana Mirka z krwiodawstwa i innych :) 


Jesienny słoik 
Na strychu znalazłem jesienny słoik.
Jesienny bo z pamiątkami… położyłem go na stolik.
Zrobić w nim porządki ? Raczej się nie da…
Zapełnianie go nadal trwa.
Jesienny bo tylko pięknych wspomnień potrzeba w jesień!
Jeśli wyciągniemy z dna złe to będziemy w jej deseń!
Bardzo smutni ponurzy i szarzy.
Bez otwarcia serca na innych, smutni na wesołej twarzy…









bibliografia:
https://500px.com/photo/81592207/portrait-by-que-qdadh
http://atraversso.tumblr.com/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!