Łączna liczba wyświetleń

sobota, 22 lutego 2014

Obiecane podsumowanie :)

HEJ WAM J

Czy moje „happy” się skończyło ?!
Nie!!! O nie! 
Co więcej ciągle się pomnaża J
Przygotowałem dla Was Pełną fotorelację
Znajdziecie tam komplet wraz z wszystkimi linkami
Utworzę  także album na moim fanpejdzu na Fb :) 

Pharella dalej można usłyszeć w radiu i dzisiaj przy mojej pracy też :) 
To najlepsze stwierdzenie do tego wydarzenia :)
(znalezione przypadkiem w sieci...) 


"Jak to się zaczęło ?"

"HEJ! Zbieramy Ekipę! :)  "


Oczywiście zdjęcia z planu są obszerne dlatego wybrałem najlepsze i zamieściłem  w albumie : 


"Być jak gwiazdor,"celebryta",osobowość " 


No i oczywiście sam klip który na długo pozostanie mi w pamięci... :) 






Podziękowania i resztę znajdziecie w postach niżej 

Dobrej nocy Kochani :)  


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!