Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 24 października 2013

Wiersze nocne na życzenie


Dla Dominiki, Marty, Patrycji, Oli Kasi i jeszcze tam kilku osób specjalnie na życzenie :)  


1.Zycie Takie piękne i złe zarazem
 aż człowiek łzy chce schować za  uśmiechniętej maski wyrazem 
2. Wiesz jakie piękne dziś było niebo błękitne w białe chmury kreatywnie owiane?
Jakie babie lato sypie liście pozłacane ?
Czy choć na chwile się zatrzymasz i pogadasz z ciszą?
Złapiesz moment wpadniesz w zachwyt?
Czy nie pobędziesz z ciszą?
Czy powiesz nie mam czasu
Nie mam czasu!
Nie mam czasu!
Aż do czasu.....
Kiedy CI już na zawsze go zabraknie...

Nie zamartwiaj się!
Ciesz się Tym co masz :)
Oczy miej jedynie szeroko otwarte
Patrz co się dzieje, a lawina zła Ciebie nie zaleje! Jeśli wiesz że to prawda, że zły wybór, zły moment
Lepiej zmień drogę by nie był to Twój koniec.

Zdjęcia By Pati w okolicach Wałbrzycha 







                     OPOLE CENTRUM :)

5 komentarzy:

  1. mega fajnie i dziękuje <333

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, ja nie umiem pisać wierszy, a tobie się jeszcze chce...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) No tak to moja pasja, choć mam wiele zajęć to jednak mi się chce, jak pisze poprawiam sobie samopoczucie, odrywam się od szarej, anonimowej rzeczywistości XXI wieku

    OdpowiedzUsuń
  4. ambitne. poprawne. supermeganudne. ale jest ok.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!