Łączna liczba wyświetleń

sobota, 23 czerwca 2012

wakacje!!!!!!!!!!!!

Cześć Wam Drodzy Czytelnicy! 

"Holiday- W jak Wakacje!"

Każdy szanowany się artysta ma asa w rękawie!
Idą wakacje więc ja także mam wakacyjny hit tak jak np: V-unit( oni maja nawet dwa xD!!)
Wrzucę go po zakończeniu roku szkolnego!
Czekam z niecierpliwością na Waszą opinię drodzy czytelnicy ale i Wy czekacie pewnie co przygotowałem! Musicie wiedzieć też ze przygotowuję się do występu na żywo właśnie prezentując ten utwór na zakończenie roku szkolnego i wgl ukończenie gimnazjum! Smutno już mi się robi jak piszę że już czas opuszczać kochane progi tej szkoły ale... Taka kolej rzeczy:c 

3 komentarze:

  1. twoja twórczość jest nawet oki al ty .....

    OdpowiedzUsuń
  2. chcę dedyka xD
    Monika Moczygęba

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę bardzo Monika Masz w utworze "Holiday- W jak Wakacje!"

    OdpowiedzUsuń

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!