Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 15 kwietnia 2012

Dzień Kobiet kl.3b!

1.
Nie mogę opisać swojej radości
Jak otwierasz dla mnie drzwi swej posiadłości
czasem to wkurza wiem "bejbe" wybacz
ale naprawdę nie mogę się powstrzymać
"Mówić o miłości trzeba nam"
Bo ja się na tym kompletnie nie znam!
Twoją urodą mogę się zachwycać
a moja mądrość twoją przechwyca!

PODSUMOWUJĄC:

Ty jesteś "dżaga" a ja jestem "ziom"
bądźmy razem i ucieknijmy stąd! 



2.
...Milionami pocałunków chciałbym cię uraczyć
...mój świat ci pokazać
...a twój zobaczyć
...Dopilnować by nic ci przy mnie nie brakowało 
....a TY żebyś czasu nie miała dla mnie za mało!
NIEBO I GWIAZDY wskazują na to...
..... by CB zaprosić na kolację bogatą!
Dla CB wszystko a TY to dobrze wiesz
.......a i jeszcze jedno 
...PS: KOCHAM CIĘ!!!!
(z dedykacją dla Dziewczyn(Kętrzyn<333) Marty(woj.Mazowieckie) i Mariki(ewa ewa ewa <333)

1 komentarz:

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!